-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Monday, October 22, 2012

PENDAFTARAN FREE MEMBER GCP


INGIN MENJADI "FREE MEMBER"




BOLEH KEY IN DI LINK BERIKUT:-





Kelebihan sebagai free member GCP:


1. Borang pendaftaran yang disediakan adalah untuk free member dan bagi memudahkan urusan pelanggan yang mahu membuat tempahan terus melalui website. 

2. Pelanggan tidak perlu menghubungi dealer untuk membuat tempahan, tempahan terus boleh dilakukan melalui website. Pelanggan boleh membuat tempahan 24 jam 7 hari seminggu melalui website tersebut. 

3. Pelanggan juga boleh memilih samada mahu menjadi free member atau pengedar berbayar. Selepas pelanggan mendaftar percuma, username dan password akan dihantar melalui email untuk login. Pelanggan perlu membuat bayaran penuh dalam tempoh 24 jam selepas membuat tempahan, mengikut harga web customer dan pelanggan juga boleh tulis pada ruangan remark, jika ada sebarang pesanan. 

4.Free Member boleh upgrade sbg pengedar sah bila2 masa selepas caj pengedar RM1000 di bayar kpd GCP.


5. Kos penghantaran adalah percuma, samada penghantaran melalui dealer berkenaan atau terus kepada customer. (risiko kehilangan ditanggung sendiri)


6.Free member Boleh dapat maklumat terkini tentang promosi yang dibuat oleh pengedar melalui sms dan email.


7. Mereka juga boleh dapat bimbingan dan maklumat berguna ttg perniagaan dan simpanan emas daripada pengedar dari semasa ke semasa.



DEALER GCP:-
0139431679 / 0129984731


No comments:

Post a Comment


Video Live Seminar Marketing Power